10.9.14

Some artwork...



Nog een "hobby", waar ik graag mee bezig ben, tekenen! en dan het liefst met andere materialen! Al werk ik graag met fineliner... Hier een aantal foto's van wat ik tot nu toe heb gemaakt. De foto hier boven is het meest recent. 





Geïnspireerd op de film Malificent!


De lijst/passepartout is ook zelf gemaakt tijdens mijn stage vorig jaar bij de lijstenmakerij/ kunsthandel!

Opdracht voor school


Opdracht voor school.... Dit is dan wel geen schilderij, maar ook dit doe ik graag maken! De opdracht was dat je een masker moest maken, gelinkt aan een land. Ik had voor Noorwegen gekozen. Omdat ze daar een heel geloof om de trollenwereld hebben, en je ze daar dan ook overal ziet, dacht ik dat het leuk was om daar een gezicht van te maken. Niet precies het zelfde uiteraard, maar er op geïnspireerd!


geïnspireerd door een van mijn lievelingsfilms: memoirs of a geisha






hope you enjoyed!

Jessica Kulka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten